BackStanica metra
Pri konečnej autobusov 93 a 95
„Konečná zastávka nikdy nedostavaného metra pre Bratislavu. Vybetónovaná diera pre veľkú obludu. Voda, špina, tma a perfektná ozvena. Len v rybárskych nohaviciach, gumákoch a s baterkou. Je ideálnym miestom na natáčanie raperských klipov.“„Dodal by som, že kuriozitou je metro v Petržalke ako také, pretože viditeľné stopy po rozbehnutej stavbe sa dajú nájsť pozdĺž plánovanej trasy medzi obch. domom TPD, až po spomenuté depo. Je to súvislý pás zelene krížom cez celú Petržalku(!), kde stromy vyrástli miestami podozrivo pod úrovňou okolitého terénu a sú po celej trase "na striedačku" so zvyškami hrdzavých stĺpov, z ktorých niektoré vytyčovali trať a ďalšie ktovie... (akési geologické vrty maybe). Trasa sa dá najlepšie prejsť na bicykli. Od starého mosta ide cesta, ktorá sa volá Jantárová a končí sa pri Námestí hraničiarov. Medzi cestou a Chorvátskym ramenom je akýsi parčík na mieste, kde mala viesť trasa a je tam neupravený terén s jamami. Keď prejdete cez Chorvátske rameno, po pár metroch nájdete pri najbližšom 12-posch. paneláku, jeden z viditeľnejších výkopov. Trasa pokračuje "parčíkom" ku Kauflandu, ďalej ku kostolu Sv. rodiny pri Technopole, kde malo metro opäť prekrížiť Chorv. rameno - ostal tam zvláštny širočizný betónový most, po ktorom bežne chodia ľudia. Tu sa po nejakom tom kilometríku zázrakom opäť objavuje Jantárová cesta (!) a pozdĺž nej je najrozsiahlejší výkop až po Šintavskú cestu. Odtiaľ opäť vedie popri Jant. ceste až po depo otvorené priestranstvo pripravené pre metro. Nad traťou metra bola plánovaná 4-prúdová cesta a preto ten rovnaký názov pre spomenuté 2 provizórne postavené cesty.“
Máš k tomu čo dodať? Ťuk!